Friday, May 20, 2011

~dada!h...dad!h...dad!h...!~

satu singget...satu singget...satu singgeeeettttt....
dadih...dadih....dadih....

hahahahahaha.....
begitu lah rutim harian yg bakal cahaya tempuhi hari3...

meh3 cahaya nak share sesuatu ngn kengkwan sume...
cahaya skg dh pom jd bsness women...ops bsness lady lah...
sementara cahaya bercuti slama 4bln ni...
dari cahaya dop goyang3 kaki kt umh....
more better cahaya ec kn mse cahaya ngn do some bsnss...
masyuk gak kan????hee.....

hmm....alhamdulillah bsness cahaya berjaya ngn lancar...
1st modal di SPONSOR dr PN NIK HARIDAH...(umi cahaya)...
but 2nd modal hsil dri 1st jualan dadih yg dihasilkn oleh cahaya sendirir lah...
so.....sume leyh bygkn x....
hebatkan cahaya....yg dlu lasum xthu wt kje dpur...tp skunk....hee....

cahaya dibnatu oleh kwan cahaya yg merangkap sbg SHARE PARTNER cahaya...
dye lah yg mmbntu cahaya tiap3 mlm tok ciapkan dadih3 tu sume...
dan dye gak yg byk bntu cahaya dlm memasarkan dadih3 tu sume...
tiap3 pg kami kan ke tmpt jualan kami iaitu....
SEK.KEB.MACHANG 1....di mana tmpt umi cahaya mngajar...winkkk...


lastly....cahaya harap cahaya kan dpt truskan MARKET dadih cahaya ni...
ngn jayanye....AMIN....

dadih...dadih...dadih....heeee

Tuesday, May 17, 2011

~b0san..~


arrggggghhhhhhh!!!!!

haaa....cmtu lah bile cahaya mula bosan dop umh ni...
cter xcmpai pom sblan ag...
cahaya dah mula xthu nak watpe dop umh ni...
huhuhuhuhuh....

b4 this cahaya blik kpg...
cm biasa r bila dop kpg...
kena tgk3 kan datuk kesayangan cahaya ni...
heheheehe...

mse dop kpg tu...
mcm3 cahaya pk...
pew agaknye yg ptot cahaya wat...

bermulalah satu babak...wink...
camni ptg tu cahaya ngn makcik cahaya sdg menghayati kenikmatan ais krim...
pastu makcik cahaya ckp...
nyk untug lau kte dpt jual ais krim cm ni...
cahaya pom pew ag....wat lah kira3...
nasib bek xciap ngn
LAJER tau...
hahahahahah...

tibe3...tiiiinnnnnggggg!!!!

ble blik umh...
umi cahaya showkan cahaya...
supaya cahaya wat jual dadih n kismis...
hahahaha...
sume3 tu cahaya kan supply kt sekolah umi cahaya...
bijak tak??

opppssss....
pew yg cahaya melalut ni...
jauh benar dah terpesong ngn title entry ni...
pape pom cahaya nak kowg thu...yg cahaya
BOSANNNNN!!!!!


Monday, May 9, 2011

ST 12 - Saat Terakhir



jom layan this song...
best cgt.....!!!!

Friday, May 6, 2011

~~ep mother's day~~

assalamualaikum sume....
terlebih dahulu cahaya nak mnta ampun n maaf lah...
sbb cahaya dah lama xupdate blog cahaya ni...
dah berhabuh dan bersawanag gamaknye...
heee...cahaya bkn lupakan eb blog ni...
tp cahaya ketandusan idea lah...
xthu nak nulis pew ag dah...

nway...
sempena HARI IBU ni...
cahaya menagmbil ksmpatan ni tok mngucapakan...
SELAMAT HARI IBU...
tok umi cahaya yg tercinta...
jasa dan pngorbanan umi xdpt cahaya byrkan ngn wang dan rggit...
cahaya syg umi sgt3...

xtually cahaya ad nak kongsikan sesuatu ngn kwn3...
tp sdg syok cahaya dop belek pesbuk...
tbe3 cahaya ad terbaca sal PENGORBANAN SEORANG IBU....
kejdian ni berlaku sehari b4 hari ibu...
kejdian ni sggh menyayat aty shggakan si ibu terkorban demi mnyelamatkan anak3 tercinta...

tok susulan lanjut kowg bce r cendiri kt cni....
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Korbanibu/Article/

selamat membaca dan sama3 kte hyati pengorbanan sowg ibu...
tok anak3nye...

4 those yg msih ag ad ibu...
hargailah ibu anda slgi anda msih d beri kesempatan ni...
keep smile...muax!!! *_*

Monday, April 25, 2011

~f!naL oH f!naL~

hye korang...
4 1st of all...
cahaya nak mnta mf bebyk cbb dh lme xjenguk3 blog kowg...
dan update blog cahaya ni...
dah berkulat...bersawang...berdebu...dan bermcm4 BER ag lah kan...kt blog cahaya ni...
huhuhu....nwayz soe ye kowg...

dah lama berpuasa on9 ni...
memandangkan skunk ni musim EXAM...
so sbuk r dop mengadap buku3...formula3...
yg bakal diluahkan kt pper...~~heee~~
so skunk ni cahaya tggl stu pper jew ag...
tu pom 1hb ni lah...lambat ag kan...~~~wink~~~
so pew ag...skunk ni enjoy r jap...
tu yg sggh kt blog ni jp...

bercter sal EXAM ni...
teringat EXAM sem lepas...
~~hee~~ cternye cmni....

sem lepas cahaya dah pom separate ngn geng3 cahaya yg len...
cbb mse tu kwn3 cahaya dah mula ramai pg dop umh sewa...
cahaya jew yg msih setia ngn HOSTEL DATO' ONN...
so cahaya sllu jew MISUNDERSTANDING sal jdual...
nak jdikan cter...1st day ag cahaya dah wat hal...~hee~
bkn wat hal pew...kowg jgn pk yg bkn3 tau....~~wink~~

jom3 lyn cter cahaya d pg EXAMINATION....
camni...dr mlm ag cahaya dah prepared ngn bju n tudung tok pkai g exam...
yelh cbb cahaya egt cahaya exam pg ....
lau xsilap cahaya mse tuh pper INTERNATIONAL TRADE...
tdow pom awl...yelh kan exam pg lah kata kan...~~hee~~

ecopnye tu...cahaya bgom pas sbuh dh xtdow r...
cbb tkot lau tdow blik cahaya dah xbgom...
so cahaya pom dah ciap3 mndi...ciap3 pkai bju pew sume...
smntara ad mse ag...cahaya dop lah belek3 nota...
tepat kol 8.30pg....cahaya trun nak g dinning...
mse tuh cahaya dah cuak...yelh tgk owg sume xde...exam mula kol9...
tp owg sume dh xde....cahaya mmg cuak r time tu...
yelh tkot cahaya terlewat...

nak dijadikan cter ag....
cahaya cbe col kwn cahaya....
col pnye col....

JENG....JENG...JENG....

dowg masih dibuai mmpi...
cahaya tnye dowg tanak g exam kew???
dowg pom ckp lah....
pper kte PETANG LAH...BKNNYE PAGI3 BUTA NIH...

adehhhhh....malu tol...
~~hee~~

tnpa rasa segan n silu...cahaya pom g lah nek bilik mmber tok smbg stdy...
~~kuang...kuang...kuang....~~


~~...the morale of the story....~~
len kali cek jdual tuh leklok...jgn men hentam jew...
len kali wat ber DOUBLE3 cek lah jdual tuh...
...heee....




Friday, April 15, 2011

pew tu kawan???

salam sume...
ngah watpe tuh??
xtualy cahaya bosan r....
xthu nak watpe....
nak tgk MAHARAJA LAWAK....
xde live kt astro prima lak...
kt umh cahaya xde astro warna....
SPOIL tol r....huhuhuhuh...

so....meh3 cahaya nak sahare ngn kawan3 sume...
thu sal pew???
ce teka...ce teka...ce teka...

pew xthu....hmmmmm...
cahaya nak share sal sebuah ERTI KAWAN r...

sume owg kte kawan tu lebih penting dari BF or GF...
tol kew????
lets we think together.........jommmm.....





Bukannya senang nak cari kawan yang baik.
Bukan senang juga nak menjadi kawan yang baik.

Kawan yang baik tak pernah mengumpat di belakang kawan baiknya.
Kawan yang baik tak pernah cemburu dengan kejayaan kawan baiknya.
Sebaliknya kawan yang baiklah yang paling banyak membantu kawan baiknya untuk mencapai kejayaan.

Kawan yang baik tak pernah mempengaruhi kawan baiknya untuk membuat perkara yang buruk dan sia-sia.
Kawan yang baik adalah orang yang selalu menasihati kawan baiknya untuk berbuat kebaikan.

Kawan yang baik adalah orang pertama yang akan dicari bila tiba masa sedih atau gembira.
Kawan baik menjadi tempat kita meluahkan perasaan yang tak dapat diluahkan kepada kawan biasa.

Kawan yang baik tak pernah memaksa kawan baiknya untuk sentiasa berada di sisinya.
Kawan yang baik tak pernah melarang kawan baiknya untuk berkawan dengan kawan yang baik.
Kawan yang baik tak pernah cemburu jika kawan baiknya mempunyai ramai kawan baik, kerana kawan yang baik tahu apa yang paling baik untuk kawan baiknya.

Kawan yang baik akan sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan kawan baiknya di dunia dan di akhirat di dalam doanya.

Kita adalah kawan yang baik jika kita faham bahawa kawan baik kita bukanlah seorang yang sempurna.
Kita adalah kawan yang baik jika kita menjadi kawan yang baik kepada kawan baik kita.

Kita bukanlah kawan yang baik jika kita tidak menghargai kawan baik kita, kerana kawan yang baik akan sentiasa menghargai kawan baiknya.

Kita bukanlah kawan yang baik jika kita tidak memberitahu perkara yang baik kepada kawan baik kita, kerana kawan yang baik akan selalu menyampaikan perkara yang baik kepada kawan baiknya.

Kawan yang baik akan memanjangkan naskhah ini kepada kawan-kawannya, bukan kerana terpaksa, bukan kerana suka-suka, tetapi untuk dijadikan pedoman oleh kawan-kawannya supaya dapat menjadi kawan yang baik kepada kawan baiknya.

Dan kalau kita nak dapat kawan baik yang baik, kita mesti lebih dahulu menjadi seorang kawan yang baik kepada kawan baik kita.

Dan semoga kita menjadi kawan baik yang baik.

p/s: so fikir3 kan la kita adalah kwn yg bgaimana...Smile

Thursday, April 14, 2011

try next time...tQ...OMG!!!!!!

hye sume....
1st of all cahaya nak mnx mf lah...
cbb cahaya dah lama kan xupdate mr.blog cahaya ni...
yelah ne tak nye....
ngn xcimen bertimbun...ngn test yg berlogek dtg ngn jayanye...ngn final around the corner...
hahahahahaha....as usual lah kan...
ckit3 wat alasan bz...bz...n bz...
tp...mmg tol pom lah...sbuk cgt...
tambah3 lak...lappy cahaya ad ngn BFF cahaya....

STOPPPPPP!!!!!!
sebelum cahaya melalut ngn jayanye...
cahaya sbnrnye nak sharekan pengalaman cahaya ar ni....
tanggal 14hb 2 2001...
means ary ni lah kan...
cahaya dah pom hadiri satu INTERVIEW tok jawat jawatan....
PEMBANTU KESATRIA NEGARA...
kt KOMPLEKS BELIA DAN SUKAN NEGERI PAHANG...
kerjanye ala3 jurulatih KAWAD lah...
cahaya ni mmg OBSES ngn kawad3 ni...
cbb mmg cahaya minat gler....

melalut ag....aduh...
oke cahaya proceed...
cternye camni...

nak cter kt kowg yg cahaya xtualy GAGAL dlm ujian tu...
~~WINK....~~
kowg thu pew ujian3 yg dye bg???

1) body mass index (BMI)
2) ujian pancaindera
3) lari 2.4km dlm mse 17minit
4) tekan tubi 28 kali dlm mase 10minit
5) lari ulang alik 10meter dalam mase 10 saat
6) lompat jauh berdiri

ahah....nilah ujian3 yg cahaya kena wat tok melayak kna cahaya jawat jawatan tu...
yg cahaya bengangnye...
dlm surat tu dye ckp BMI yg dye terima ialah 19-29.9...
so cahaya ngn confident r yg cahaya kan lepas ngn 1st stage tuh...
tapi kowg thu pew yg terjadi???
~~jeng...jeng...jeng...~~

interwiever said...:

oke...tlebih dhlu pd yg berjaya ke ujian kecergasan ni...
sy ucapkan tahniah...
n ar ni sy kan bg serba ckit taklimat tentang ujian3 yg akan kta jlnkn...
bla...bla...bla...
oke bg ujian BMI kte hnye nak 19-25 shjew.....

kuang3...
OMG!!!!!!!!!!!!!!

so dah mmg sah r yg cahaya xkan dpt...
lau hnye cmpai kt 25...
comfirm r cahaya ni lebih pnye...

sume yg g wat ujian tu amai yg terkandas awal3 ag...
same to me lah kan...
huk...huk...huk...:(

bila time giliran cahaya...
cahaya pom msok lah...
cek pnye cek...
kira pnye kira...
hitung pnye hitung...

"soe cik...awk ggal...cbb BMI awk 27..."
~wink...~~
cahaya pom complaint r kn...

"mf, sy nak tnye...npe dlm surat ni ckp nk cmpai 29.9..."
lau thu cmni...sy xdtg pom lah...
ngn kurang ajarnye....cahaya blah cmtu jew....
n then cahaya dipggl blik untuk runding...

tp xdpt dah cbb...
dye ttp nk cmpai 25 j...
if cahaya 26 mybe leyh consider....
TULAH PADAN MUKA KO NURSYAMIMI...
BFF SUH KO DIET...KO MRH DYE BLIK...
SKG...PEW CER...??


Friday, March 25, 2011

KAU MEMANG SETAN!!!

ahha....cahaya in house...!!!
kowg uat pew eyh????bz kew???
meh r cni sat...cahaya ad cter bek pnye neh....
tp an sdg best3 cahaya dop bce berita harian(on9)...
pastu ad stu part ni mmg menarik r...
tp ksah ni dh lme berlalu...
lau xslp cahay lah kan...ksah ni thun 2009 ag...
tp ia ckop3 mnyedihkan aty...

hurmmm....xthu camne cahaya nak mulakan...
ad gak mnusia cmni...
yg sggp ROGOL kakak sendiri...
pew na jadik neh???
dnia ar akhir zman...mcm3 berlaku...
mmg sedih r...pew lah nasib kakaknye tu nanti...
yg paling mnyedihkan...kakaknye tu dah pom disahkan mengandung...
pew dye xpk kew...cmne mse dpn kakaknye tu dan nasib anak tu nty...
haishhh....xthu r pew na jadik...

pape pom kowg bace jew r kt cni.... :


enjoy ur reading....

~~betik oh papaya~~

hee....kowg sti plik npe entry cahaya ptg ni BETIK OH PAPAYA....
xtually cahaya tgh makan buah betik...
yg tanam sendiri oke...hee...
bukan cahaya r yg tanam tapi my mum yg tanam...
hee...ntah cmne r lak kan...
kali ni my mum menanam berhasil...
sllunya lau my mum menanam jrg berhasil..hee..
soe mum...td mum cahaya ttp tbek...
THE BEST IN WORLD lah...cececece....

eh3...pew yg cahaya merepek ni??
kowg thu tak yg buah3an ni ad KHASIATNYE tersendiri...
termasuk lah buah betik...
jom3...cahaya lampirkan pew antaranye KHASIAT buah betik ni....

jom...jgn ketinggalan tau....

* Makan buah betik boleh memudahkan proses penghadaman dan mengelakkan sembelit.

* Daun betik terutama pucuknya yang muda sering direbus untuk dijadikan ulam. Selain itu, air rebusan daun betik dapat melegakan perut dengan mengeluarkan segala angin.

* Jika memanggang daging yang dibalut dengan daun betik, ia dapat melembutkan daging tersebut.

* Bagi merawat masalah kulit seperti jerawat dan masalah kedutan, hancurkan buah betik tersebut. Kemudian tampalkan di tempat yang bermasalah setengah jam sebelum mandi.

* Betik mengandungi vitamin C dan provitamin A.

*Betik dapat membantu memecah serat makanan dalam sistem pencernaan

*Betik dapat mebuat lancar saluran pencernaan makanan.

*Betik dapat mengubati pelbagai penyakit dan gangguan kesihatan lain seperti menyembuhkan luka, menghilangkan enfeksi dan juga menghilangkan alergik.

~ Buah yang masak selalu dimakan segar sebagai pencuci mulut.

~ Betik yang masak juga boleh dijadikan jem, jus ( untuk minuman ), perisa untuk aiskrim dan puding, halwa dan sos.

~ Betik matang yang belum masak boleh juga dijeruk atau dimasak sebagai sayur.

~ Betik juga mengeluarkan sejenis enzim yang dikenali sebagai enzim papain.

~ Papain banyak digunakan dalam penyediaan makanan, khususnya untuk melembutkan daging dan penyediaan ‘chewing gum’.


sekian sje...so cepat3 cari buah betikk....hahahaha

Thursday, March 24, 2011

cubaan bunuh diri???kbmall???

hye3....cahaya datang lagi....
td an...dop syok3 cahaya dop belek3 pesbuk...
pastu an...cahaya tersentak jap....
ble cahaya tgk satu vdoe cbaan bnuh diri kt kbmall lak tuh...
ish3.....dahsyaaaaattttt...(bak kte nazmi..hee)...
gurl lak tuh....asenye cm owg melayu...masyaallah...

bila cahaya tgk...cahaya cm musykil...ye r kan tkot3 jz lakonan...
umi cahaya pom ap ag...jd penyelidik r..hee...
nak d jadikan cter cozen cahaya ad kje kt sne...
so...tnye r dye...
dye ckp mmg tol....kejadiaan ni berlaku sekitar jam 3ptg ari ni...(khamis.24.mArch.11)...
yg paling xleyh bla....ble tnye nape...
cbb KECAWA BERCINTA.....ish3...
lau xkuat jgn gedik nak BERCINTA CINTUN lah ai....
ni pew...nak bunuh diri bagai....ish3.....

meh cahaya nak share kan satu RIWAYAT....
RIWAYAT ni dipetik dari ABU HURAIRAH R.A :

NABI MUHAMMAD S.A.W. BERSABDA :
"sesiapa yg membunuh diri dgn mencekiki lehernya...
maka dye akan mencekik dirinye pula nanti di neraka....
dan sesiapa yg menikam dirinye pula...
maka dye akan menikam dirinye pula di neraka..."
(al-bukhari)




hurmmm....kowg tgk r sndri...KT YOU TUBE....camat menonton...
tapi jauhkan dri kwn3 dr sume ni tau...egt ALLAH...
kalau kte pk DUGAAN yg dberikan pada kte tu dh ckop BESAR...
kte kna egt...ad ag owg yg d uji ngn DUGAAN yg lbh BESAR dari kte...


egt....ALLAH MENGUJI PADA HAMBANYE YG MMPU D UJI...
DAN ALLAH XPERNAH MENGUJI HAMBANYE NGAN UJIAN YG XMMPU HAMBANYE HADAPI.....
SEMOGA KITA SLLU DILINDUNGI....AMIN.....


nora!n! cook!es +_=

hye3...cahaya di cini....
kowg3....kowg pernah dgr tak sal ???
xtually cahaya xpernah pom dgr sal BRAND ni...hee...
cmpai lah stu saat....
cahaya sendiri diberi pluang keGOLDan tok g lwat kilang ....
so mse tu lah cahaya thu ckit3 sal this BRAND...

kowg nak thu tak...
yg paling gempak, ni telah dipilih oleh negara luar...
tjuannye tok luaskan BRAND nye....
kowg thu x ktne???kt KAZAZTAN....
negara ni telah tubuhkn 6 buah kilang kt sana tok ...
hebatkan owg kita berniagaan skunk...



meh3 cahaya kongsikan serba ckit sal .....






enjoy ur reading...ngeee....




The journey begins in 1984, when a group of housewives group together to make very delicious and interesting good looking homemade cookies in the kitchen of Madam Noraini.

From traditional handmade cookies to a multimillion cookie making facilities, has grown into a Malaysian brand for premium cookies.

Besides cookies, now also offers wide range of products like spices (premix), frozen foods and cakes.


sebenarnya PN.NORAINI ni asalnye sowg yg berkerja....
oleh disebabkan dye punyai 3 owg permata yg sgt active...
so beliau mek initiative to qiut...so stay at home...
ngan tu beliau mula jalankan bsnz secara kecil3an...
mula3 belian jz wat 20bungkus nasi lemak n mnta tlg suaminye tok men jual nasi3nye tu d off...


berkat ngan usha beliau...so beliau telah pom capai ke tahap sedemikian rupa...
initiastive beliau tok stay at home tidak menjadi satu kesalahan pada beliau...
thu nape???
anak3 yg beliau ddik...sume dah berjaya...n berkerjaya...
tapi masing telah mek keputusan tok membantu ibunye....

kowg nak tgk tak cmne proses biskut yg dijalankan oleh PN.NORAINI dan anak3??



jom3....cahaya ad snap ckit pic mse dlm kilang....
conok cgt...mmg systematic cra proses....tp ad stu tmpt jew cahaya n kwn3....
tak dibenarkan mcop...iaitu tmpt dowg membuat bancuhan...
cbb kalau kteowg mcop...mknanye beliau telah menyelahi undg3 kshtan n kbrshn kilang tu...





moh kte pakat layan pic3 dlam kilang.....



















heee....best tau tgk cra kerja dowg...tp penat tau...dari pagi cmpai ke ptg...acik berdiri j...
lau cahaya r mesti xleyh than ngn kje3 ni...ye r...9 jam kowt acik berkiri...
bleh kejang kaki...hee.....

pape pom cahaya tgk dorg enjoy j do their worm....huhuhuhu...
owh ye....blom cahaya lupa...lau kwn3 perasaan ad sowg gurl yg pkai bju wrna COKLAT ...
dlm pic ke ats ni....dye tu r PN.NORAINI....hee...

nway tanz to her coz...sudi terima kunjungan kami....warga UiTM.....

~kaf!r vs musl!m~

cahaya come back.....lalalalalala...

meh3 cahaya xnak ckap byak....

cahaya cuma nak sharekan stu dialog yg bek punya....

ad yang tersirat sebalik dialog ni....







dah3 jgn buang masa ag...jom kta sme3 read the dialaog.....




jz go down....!!!




down...!!!!




down...!!!




ckit AG...!!!!



dekat dah...!!!lagi3...!!!!







enjoy it....!!!!







A kafir guy asked a muslim: Why do your women cover


up their body and hair?




The muslim guy smiled and got two sweets, he opened


the first one and kept the other one closed. He them


them both on the dusty floor and asked the kafir if I


asked you to take one of the sweets which one u will


choose?



The kafir replied: The covered one.


...
Then the muslim man said: That's how we treat our


muslim women..




sekian sje dialognye....hee...

moga terhibur yeap....

so choose the best way....!!!

Wednesday, March 23, 2011

trip to SME CORP.....!!!

HYE2...yg mna jauh mari dekat...
yg mana dekat mari makin dekat...
aha....cahaya muncul ag ar ni bkan nak jual ubat....
tp cahaya nak share kan sesuatu ngn kwn3 sume...
mggu pas cahaya ad anjurkan satu trip kew SME CORP...kt shh alam...
cahaya g sana jz tok hbiskan ana UiTM jew...ngeee....
(ops soe....jz joking)

xde r cahaya pergi sana as s trip...
korg sti thu pew sbnrnye SME CORP ni kan???
so xpyh r cahaya nak xplain pnjg lebar kan???ngeee...
okelah cahaya share serba ckit pew INPUT yg cahaya dpt dr SME CORO...

actually...SME CORP ni kn hnye bank yg menyediakan dana tok USAHAWAN3...
yg bwu nak menceburi dlm bidang PERNIAGAAN...
malah SME CORP ni gak menyediakan khidmat NASIHAT serba ckit tntg PERNIAGAAN...
alah...kan kat tibi pom a iklan sal AKPK tu...
haa....sme r tu....dye sme atu department r tu....hee....
men bantai jew nih...eh3...xde r tok cahaya cakp ni...
SME CORP mmg stu agency yg menyediakan sume khidmat tok tntg PERNIAGAAN...

so for those yg ase ad mnat tok ceburi bidang PERNIAGAAN...
jgn segan3...jgn malu....sila lah berkunjung kew SME CORP...



b4 that....cahaya nak kowg santap ngn pic3 cahaya ngn kwn3 mse kt SME CORP...
jommmmmm.....!!!!!







ni pic mse kteowg mula3 smpai....hee....bergedik sakan r....
tgk pom cam dah nk g kenduri jew kan....??
hehehehehehehehe......




rombangan mak limah dah cmpai...heeee

cahaya n the geng....at SME CORP cafe....


cahaya bersama tas....

ni sesi yg paling cahaya xske....ni mse tgh dgr ckit penerangan tntg SME CORP dari wakil SME CORP.....


hurmmmm....actually byk ag pic nak cahaya kongsikan...
nty next entry jew r cahaya upload pic len...hee....
pape pom tanz to SME CORP....
n xlupa gak p kwn3 yg dah byk membantu lm menjayakan trip ni...
semoga dpt anjurkn trip yg best3 ag....heee.....